The feeling still remain.

Kategori: University of Worcester

Gårdagen var rätt så produktiv, började på gymmet, sen möte, plugg på bibblan, middag hos Amelie och avslutadesutgång. Jag hade lovat mig själv att bara gå ut en gång i veckan när skolan började, men denna veckan var ett undantag, från och med nu är det bara onsdagar som gäller.
 
Kvällen var i alla fall jätterolig! Vet inte vad det är med alkohol, men varför blir jag alltid så "smart" när jag dricker det, haha, aja ingen stor skada skedd, kanske bara förlorat lite värdighet men men, detaljer. Sen vet jag inte vad alkohol har för medicinsk effekt, men både i onsdags och idag så kände jag mig lite krasslig och ville typ egentligen ligga hemma i sängen och kurera mig, men både idag och i torsdags så känner jag mig så mycket bättre!

Kommentarer

  • Mami säger:

    Ta det lugnt med alkoholen!!!

    2012-10-01 | 09:23:18
  • Anonym säger:

    Kallas för "bakis"!!!

    2012-10-01 | 12:42:11
  • Anonym säger:

    Kallas för "bakis"!!!

    2012-10-01 | 12:42:11

Kommentera inlägget här: