Another sleepless night.

Kategori:

Inne i en period av att ha vänt på dygnet eller bara har allmänt svårt att sova.
Det är en ond cirkel av att vara trött om dagarna och inte få tillräckligt gjort, och ligga vaken om nätterna och oroa sig över skolarbetet.
Om några dagar är den värsta stressen över i alla fall.
Jag hatar tenta perioder, känner mig aldrig så liten och illa till mods som gör gör under extrem akademisk press.
Det ska bli skönt med lite ledigt snart och bara skriva på dissien.
Jag drömmer om att resa iväg till värmen och få glömma allt om så bara för ett par dagar, men det kommer ju inte bli av, det blir det aldrig.
Funderar på om jag ska öppna en flaska vin för att kunna somna.
Skulle kanske ha tackat ja till "min nya pojkväns" erbjudande om att supa till det ikväll, eller nej, jag fattade rätt beslut där.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: