Classic style?

Kategori: "Passion for fashion"

Men Kalle, alltså va?!?!

 
Det var min första reaktion när jag såg en bild på hula hoop väskan.
Satt och läste en artikel relaterad till min dissie och det stod upprepade gånger som snackisen hula hoop väskan som varit väldigt omnämnd i social medier, jag googlade och blev mållös.
 
Jag kan ju inte säga något annat än att den är orgniell men jag var tvungen att ta reda på lite mer om den otroligt ofunktionella väskan. 
 
Kalle beskriver att den är designad för stranden "you need space for the beach towel and then you can put it into the sand and hang things on it". Intressant. Det är ju en smart idé, dock fortfarande inte snygg enligt mig.
 
Läste vidare och fick reda på att väskan i den otympligt stora modellen inte kommer att säljas (vad hände med strandväskan 2013??), att den enbart var till för catwalken och kommer endast att säljas i den lilla 23cm versionen.
 
Tanken som går genom mitt huvud är ju hur handduken ska få plats i den lilla modellen? Om enbart den lilla kommer att säljas och den är designad för att vara en funktionell strandväska, då är den väl inte helt fit for purpuse?

 
Jag tycker nog ändå att den stora är lite cool, även om jag aldrig skulle kunna tänka mig att gå omkring med något så otympligt, lite frestande är det ändå att pröva den som strandväska, jag kanske skulle kunna bygga mitt eget parasoll?!
 

Kommentarer

  • Alexandra säger:

    Men om man ska ha någon vill man ju ha den stora!
    Den lilla funkar ju inte alls, man kanske kan hänga sina örhängen på den, men det är väl det enda liksom.
    Gillar att du kallar honom vid förnamn! LIKE!

    2013-01-16 | 12:17:16
    Bloggadress: http://flickaninorr.blogg.se

Kommentera inlägget här: