I'm calling you at 3 am.

Kategori: singelliv

Nu ar motivationen pa botten..
Jag ser ljuset i tunneln, men ar trott och vill bara ga hem och lagga mig.
Funderar seriost pa att gora det men maste upp tidigt imorgon i sadana fall och skriva klart arbetet.
 
Jag forsokte hitta lite motivation genom att facebook chatta med arton-aringen, men det var bara en demotivator.. Han ar ju torrare an oken nar han ar nykter.
A andra sidan sa fick jag ett sms av min nya pojkvan tidigare under kvallen dar han skrev att han skulle bjuda mig pa nagra drinkar nar jag blivit klar med allt... han forsokte motivera mig men min forsta reaktion var "nej, jag ska inte bli klar med allt da kanske jag slipper dricka drinkar med dig"..
 
Jag far val lasa nyars halsningen och forsoka tanka frammat..
 
Olivia ringde just, hon kommer forbi med en McFlurry, weeey, det var nog motivationen jag behovde!!
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: