The most attractive thing in the world must be success, and dammit I'm hot hight now!

Kategori: vardag

Idag klockan tio mötte jag, Olivia och  Mark upp en kvinna för ett möte.
Det var ett pitch-möte inför ett eventuellt samarbete.
Vi överaskade henne och hon gick därifrån med fler frågor än hon kom med och vi visade att vi har ett par skarpa huvuden och är personerna för uppgiften.
Detta är stort för oss, 
och kan bli en stor grej om vi lyckas leverera!
Jag vet inte riktigt hur jag ska hantera denna lycka!
Jag tror inte riktigt att jag fattat hur stort det här är,
äntligen får jag göra något riktigt av det som jag tycker är roligast i hela världen.
 

Kommentarer

  • Catte säger:

    Hallå, jag vill veta mer!!?? Vad är det för något ni ska troligen göra!?

    2013-02-12 | 22:58:25
  • Mami säger:

    Grattis gumman, så roligt för er! Önskar er all lycka till med er nya uppgift, nu är det på riktigt brudar :-)

    2013-02-15 | 08:15:55

Kommentera inlägget här: