Motivation.

Kategori: University of Worcester

Jag har 21h och 1000 ord till som ska skrivas.
Min plan vaar att lamna in en kort skit text och faila kursen och sendan gora en re-assessment i sommar, men laste pa om det och oavsett hur bra min assinment ar da sa kan jag maximalt fa ett D-, jag jag kampar pa..
Det ar inte kul och jag ar medveten om att jag inte kommer att kunna fa ett bra betyg pa denna, men sa lange jag klarar kursen sa far jag val ta och vara glad.
 
Kanner mig lite uppgiven och denna uppgiften ar mission impossible.
Men jag gor vad jag kan for att fa upp humoret sa jag laser en av nyars halsningarna jag fick och tanker positivt frammat.
 
Nu kor jag pa i 3.5, gar och koper ett lager energi dryck och taggar till infor en all-nigher.
 
Jag kan gora detta, jag har gjort det forr och jag kommer att gora det igen!
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: