Comeback?

Kategori: University of Worcester

Av någon underlig anledning besöker fortfarande folk den här bloggen,
så jag kan ju lika gärna vara lite schysst och updatera för mina få trogna läsare.
Så min tid på University of Worcester närmar sig sitt slut med rasande fart (haha prutt).
 
Senaste nytt är väl att jag fått jobb här i stan, och inte vilket jobb som helt utan att två dagar i veckan kommer jag att jobba med social media och digtal marknadsföring. Woho. Jag vet inte hur officielt mitt jobb är än, eftersom att jag inte skrivit på kontraktet än. Men för er som inte redan vet vad det handlar om så kommer en liten ledtråd här:
 
Min dissertation (c-uppsats) är mer eller mindre klar. Jag har fått ihop alla delar, jobbar nu bara med att bearbeta texten. Sen har jag ju tvp andra assignments att skriva innan jag får vila (och ett exam..). Idag har jag varit på möte med Sight Concern, en välgörenhets organisation här i staden som jobbar för att blinda och synskadade ska leva ett sådant normalt liv som möjligt. För vilka som jag även ska sköta social media för, när det väl kommer igång, går lite segt just nu. Jag har också sökt två jobb till idag. Eftersom att mitt roliga jobb bara är två dagar  veckan behöver jag ett till så att jag kan överleva. 
 

Kommentarer

  • Mami säger:

    Woho, äntligen gav det lite frukt att besöka denna sida :-)

    Älskar att läsa dina uppdates här lillan <3

    Mamma är så stolt över sin dotter <3<3<3

    2013-05-06 | 09:51:13
    Bloggadress: http://www.deltablue.se

Kommentera inlägget här: