Making room.

Kategori: musik

Lyssnar sönder Ellie Goulding – Figure 8 - Radio Edit just nu.
 
"You promised forever and a day and then you take it all away"
Nej så var det inte, he just promised Wednesday, and then took it all away.
 
Vissa saker går inte att beskriva, men jag gör det som är bäst för mig
och det som ser bäst ut utifrån, så jag stängde av notifications från ännu en person på Facebook.
Vissa saker behöver jag inte se, så jag väljer att inte se dem.
Jag följer the #363 rule of relationship.
 
Snart är det nytt år och dags att börja på ett nytt kapitel i mitt liv, 
sista terminen som student 
och början på resten av mitt liv.
Så jag gör mitt bästa försök att röja upp skiten som samlats
i alla små vrån i magen, hjärtat och hjärnan
och gör plats för alla nya äventyr, minnnen och personer som ska få plats.
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: