Exciting stuff coming up.

Kategori: vardag

Min plan för nästa vecka:
Måndag: Sista examet någonsin, och slutet på min uni karriär.
Tisdag: Enda dagen detta året som jag är arbetslös.
Onsdag: Första dagen på jobbet.
Torsdag: Andra dagen på jobbet.
Fredag: Tredje dagen på jobbet.
Lördag: LEDIG
Söndag: LEDIG
 
Nästa vecka blir en av de mest spännande under hela detta året, eller kanske någonsin i mitt liv. Jag kommer att vara klar med uni, börja mitt nya jobb och få njuta av att vara helt ledig. Jag vet inte ens hur det känns att vara ledig längre. Jag ska nog ta och köpa mig tredje boken i Fifty serien och bara njuta. 
 
Framtiden ser i övrigt rätt ljus ut. Ska packa ihop lägenheten och flytta till ett ännu okänt ställe över sommaren för att sedan flytta ihop med min kära vän Heidi till hösten. Mitt voluntär arbete på Sight Concern håller på att utvecklas. Malta för att träffa Catte och Alexandra är prel bokat. Om jag sköter mig på jobbet så finns det möjlighet att det utvecklas till en fast anställning. Wawawiiwawaa.
 
 
 

Kommentarer

  • Mami säger:

    Tjohoo, vad du är bra!!!

    Önskar dig all lycka och framgång i världen, mitt <4

    2013-05-17 | 10:49:19
    Bloggadress: http://deltablue-update.blogspot.se/
  • Julia säger:

    Du är ju ba bäst!

    2013-05-17 | 11:21:24
    Bloggadress: http://jua-h.blogspot.co.uk/
  • Hanna säger:

    GUD så kul - stort grattis och lycka till!

    2013-05-18 | 10:20:21

Kommentera inlägget här: