September update.

Kategori: vardag

Min mamma vill att jag ska börja blogga igen, så jag ger det ett försök. Senste tiden har spenderats såhär:
fredag - utgång,
lördag - utgång,
söndag - utgång,
måndag - utgång,
tisdag - inte utgång,
onsdag - utgång,
torsdag - tidigt möte, bakishäng och utgång,
idag - bakishäng och ingen utgång.
imorgon - det ryktas om utgång.
 
Annars är det mesta sig likt, jag är fortfarande glad över att vara tillbaka och är tillfreds med livet, känner dock att något saknas och kan inte vänta tills lektionerna börjar och jag får börja använda min hjärna.

Kommentarer

  • Mami säger:

    OMG detta är vad man får när man ber om det :-)

    Min blogg är också uppdaterad med fina bilder på bla dig mitt <3

    Hej Puss Ses

    2012-09-24 | 08:23:36
    Bloggadress: http://deltablue-update.blogspot.se/

Kommentera inlägget här: