GEEKS!

Kategori: University of Worcester

Så igår var det onsdag och här i Worcester är det ju social night. Förra året gick jag på ett par socials och har i år varit med på alla två som varit so far med basket tjejorna. Gårdagen bjöd på en superkul kväll, eller det tror jag i alla fall.

Vaknade upp på mitt vardagsrrums golv bredvid en gammal vän och fann Ella och Amelie i min säng. Jag har ett svagt minne av att ha kysst en lång brunett, något som blev bekräftat för tio minuter sedan. Jag känner inte killen i fråga det verkar inte någon annan heller göra förutom James och Jase som tydligen är vän med honom, gjorde en snabb facebook stalk och han ser supersnäll ut (och snygg kropp så bra jobbat i dimman Carro).
 
Kvällen började uppe på St Johns hemma hos en av fresher tjejerna, sen for vi ner till stan till Mode och Tramps. Och ja som ni kanske ser hade vi geeks tema (eller nej jag skoja bara såhär ser jag ju alltid ut..).

Kommentarer


Kommentera inlägget här: