Stoptober, day 2.

Kategori: vardag

Ledig. Superförkyld. Fortfarande i pyjamas. Sitter och pluggar.

Har lyckats fått en del gjort idag, dock har jag fortfarande massor att göra. Har börjat skriva på mitt första arbete nu, det handlar om att skriva om en organisation man varit delaktig i. Jag valde Knuten och Tio100 eftersom det är den organisation jag jobbat mest med och som det går att hitta lite information om på engelska. Det är inte mycket jag lyckats hitta, men några dokument har jag lyckats skaka fram. Vill ni veta hur mycket som finns om Tio100 på engelska? Googla, så får ni se att min LinkedIn sida är nummer 12.. Säger ganska mycket. Men å andra sidan är jag en utmärkt engelsktalande ambassadör för företaget.

Förbannar mig själv över denna förkylning, kommer troligtvis inte att bli någon social imorgon, synd jag som var så taggad på Hawaii tema. Det enda positiva med förkylningen är att Stoptober blir mycket enklare, finns inget sug eller lust alls att röka när jag sjuk.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: