Ill.

Kategori: vardag

Idag är det sjukstuga i Penthouse Engevi. Jag är dunderförkyld. Gick på lektion imorgon och hostade supermycket och som alltid när jag är sjuk så stannar läraren upp lektionen och frågar om jag är ok, gulligt men pinsamt. Har sedan lektionen suttit hemma och sökt efter något att skriva min disse om och håller på att fylla i en jobbansökan. Min försöta riktiga jobb ansökan till ett riktigt jobb. Startdatum är inte förrän September 2013 men sista ansökningsdag är den 29 Oktober så jag skriver och skriver. Ska snart traska upp till St Johns för dagens andra lektion, engetligen borde jag typ bädda ner mig i sängen och gå på kvällens lektion på Onsdag istället, men det känns dumt att skjuta upp grejor så det är bara för mig att man up och gå på kvällens lektion.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: