Sunday.

Kategori: vardag

Ännu en dag som alla andra.
Morgonprommenad, biblioteket, middag, sova.
Eller ja försök till att sova.
Har haft svårt att sova senaste veckan.
Igår drack jag till och med alkohol för att försöka däcka totalt i rimlig tid.
Fungerade nästan, somnade klockan 21, tyvärr vaknade jag 23 och somnade inte om förän 03..
Tror att det är stressen inför allt skolarbete som ligger och trycker.
Och sen alla andra taknar som spökar om natten, 
alltid är det något som inte går att släppa.
 
Min nya telefon är i alla fall apkul och bra,
Tog lite bilder imorse när vi var ute och gick.
Severn är översvämmad igen,
det syns kanske inte på bilderna men vattennivån har stigit enormt senaste dygnen. 
Där träden är går gångbanan runt hästbanan, där tog jag min löprunda i torsdags.
 
l
Mitt fina Worcester.
Vi fick lite solsken imorse för första gången på länge, 
annars så bara regnar och regnar det.
Var glad att jag tog mig tid och fick några solstrålar på mig.
Gav lite extra energi till att orka med biblioteket en dag till.
Börjar i alla fall nästan bli klar med min uppsats som ska in på torsdag.
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: