Small update.

Kategori: vardag

Nu har det varit tyst lange.
Jag lever fortfarande.
Jag lamnade in min forsta uppgift for detta aret i mandags (den fick mycket effort men ingen karlek, jag har slutat att lagga ner djupa kansomassiga engagemeng i mina arbeten, det far ga som det gar, jag gjorde mitt basta och det ar allt jag kan gora (woho go Carro), den blev ett ord i fran att vara for lang och har fem sidor med referenser, sa det sys ju att jag lagt ner tid pa den i alla fall, sen om innehallet haller aterstar att se) och jobbar nu pa min andra som ska in nasta vecka och forsoker fa fart pa min dissie.
 
Annars har det inte hant mycket de senaste.
Forutom att jag slog nytt person basta pa gymmet imorse.
Det kanndes galet bra.

Tack vare det kan inget forstora denna dagen.
Plugget har gatt segt men det gor inget,
for trots det sa har detta varit den basta dagen pa lange.
Jag kanner mig i bra form med nagot i alla fall
och jag haller pa att lara mig att ta vara pa det lilla!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: