Ridiculously happy.

Kategori: singelliv

Igår var jag på krigstigen och hade balls stora som meloner.
Jag sa ifrån när människor betedde sig illa och redde ut dispyter.
 
Jag lever fan som jag lär nu.
 
Eller?
 
Ni vet den fina killen som jag skrev om förut, och att jag skulle skaffa mig lite balls och gå fram och snacka med honom?
Det behövde jag inte för igår kom han fram och snackade med mig, och jag föll lite mer i min "amis kärlek"*.
Han är verkligen den finaste och trevligaste killen jag träffat på jag vet inte hur länge och förhoppningsvis så tycker han litet om mig också.
Han frågade mig om jag fortfarande gymmar på samma gym för att han inte sett mig där denna terminen, det borde ju betyda att han tänkt på mig eftersom att han lagt märke till att jag inte varit där samtidigt som honom.
Om det är långsökt så får det vara det, jag är ju ändå bara en liten tjej.
Idag skulle han spela golf.
Han har en hund, här i Worcester.
Han har börjat på sin dissie.
Han är bara så McDreamy so det är galet.
 
Idag är jag så galet glad och lycklig chej.
Det är nästan pinsamt hur lättköpt min lycka är men whatever, jag behövde detta leendet för att orka med plugget just nu!
 
 
 
*Amis kär: att tycka att någon är snygg/rolig/trevlig/sexig/fin etc och säga att man är kär i dem pga av det, synonym: crush.

Kommentarer

  • Mami säger:

    Men då kanske du ska ha hund också. Din Stig trivs inte hemma, han skulel nog må som en prins om han fick komma med dig till England efter jul och stanna till sommaren.

    2012-11-13 | 08:17:05

Kommentera inlägget här: