Low Calorie Yogurt

Kategori: vardag

Ja vi lever bara en gång därför ska vi göra det fullt ut.
 
Jag kommer att fortsätta att tycka på detta MEN jag måste även på poängtera att det är skillnad på att göra saker man verkligen vill göra och dumma, impulsiva beslut.
 
Bara för att man lever varje dag till fullo, är det ingen ursäkt för att göra idiotiska saker.
Det handlar om att göra det man verkligen vill göra.
Sen finns det grejer som man i teorin vill göra men man är smart nog att förstå att konsekvensen inte kommer att bli den som man hoppas på så man struntar i att göra det.
 
Jag är medveten om att jag kommer att se tillbaka på livet på ålderns höst och ångra att jag inte gjorde en massa saker, men i dags läget så känns det inte rätt och man ska inte gå emot sig själv.
 
Det spelar ingen roll vad folk säger, om någon pressar dig till att göra ett val du inte är 100% comitted to, kommer du inte bara hata dig själv utan även personen som pressat dig = not worth it.
 
Så oavsett vad som händer,  hela YOLO grejen funkar bara när DU själv vill något, då ska du ta chansen.
 
Jag hoppas att ni alla mina fem läsare förstår att detta är skrivet till mig själv som en påminnelse, men om ni känner att ni lärt er nått så är ju det bra.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: