wake up and breakup.

Kategori: vardag

helgen har lugnt glidit förbi, ingen utgång, en lugn fredags kväll med bullar och varm choklad, lördagen börjsde på gymmet där jag slog mitt personbästa med hästlängder, sen lång prommenad på det och häng hos emelie och james på kvällen, denna dagen började även den på gymmet, dock var kroppen för trött för att orka ordentligt så jag och oli hade en spa dag hos mig istället. Jag plockade fram hela sortimentet av tjejprylar och det blev ansiktsmask, nagel peeling, nagelbands vård, tjej film och grillning av marshmallows över värmeljus. Så nu är vi förhoppningsvis snygga inför morgondagen, glömde dock göra läpppeeling och inpackning, får bli något att göra imorgon. Det här med att vara ledig är typ stressande, jag har ju inget att göra, bode kanske njuta men det är svårt. Snart är jag i sverige i alla fall och där har jag ju jobb, jag längtar hem till min mamma, men känner samtidigt en enorm separations ångest. Snart sätter jag mitt liv på hold i fyra fucking månader, jag behöber komma ifrån detta och få lite distans till den jag är här och alla människor som bor i den här skit stan (som jag älskar, missförstå mig inte) men fyra månader är jäkligt mycket, lite för länge.. Jag vill verkligen härifrån men vet att när jag sätter mig på tåget och ser hur siluettenav min stad försvinner så kommer jag redan att sakna den.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: