Little red riding hood girl power, hell yeah!

Kategori: vardag

Idag har varit en bra dag. Borjade dagen med att ga till gymmet for forsta gangen pa flera veckor, da din ihardiga forkylning numera blvit hanterbar. Efter det ringe mamma och jag fick hora hennes ljuva stamma ett tag. Sen spenderade jag och Olivia nagra timmar med det underbara programet Microsoft Project, som jag har en hat-karlek till. Tva otroligt fina Gantt charts blev producerade. Utover dem sa har jag lyckas kryssa i fyra av atta"left to do"-lista till min assignment som ska in pa torsdag.

Jag har en deadline imorgon, den uppgiften ligger utskriven och klar bredvid mig, tyvarr glomde jag att ta med en plastficka sa har inte lamnat in den an, sa det star pa forsta punkten pa morgondagens agenda. Jag borjar sakta men sakert se att detta aterigen kommer att ga, men da blundar jag for 4000 ordaren som ska in om en vecka om jag enbart gjort ynka 700 ord pa. Men hej a ha, jag har ju hela helgen pa mig..
Idag hande ju nagot lite extra kul ocksa eller detta ar disskuterbart.. Nar jag och Oliva satt uppe i den lilla datasalen pa City Campus sa kommer forst den stora stygga vargen in med ett gang kompisar och sjalvfallet sa satter han sig precis bakom mig. Efter ett tag kommer Jc in och sallskapar dem. Det har varit galet obehagligt att ha vargen i samma rum nar jag pluggar under helgen, men med Jc ocksa kan man ju saga att jag mer an garna bara ville sjunka genom jorden.
Nu har klockan slagit midnatt och jag ska packa ihop mina grejor och traska hem, mer produktiv an sahar blir jag inte idag.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: