This is how exciting it gets.

Kategori: vardag

Borjade just plannera annu en fredags kvall pa Business School da Aleks sa nagot otroligt smart, jag behover kanske inte sitta har hela dagarna varje dag, sa nu packar jag ihop och gor kvall. Har faktiskt producerat 435 ord pa PRen sa, helt vardelos har dagen inte varit. Nu ska jag hem och fortsatta vara passivt bakis (Olivia och jag kom fram till att vi nog ar passivt bakfulla idag, typ som passiv rokning, man blir paverad av omgivingen, eller kanske ska kalla det for sympati bakis istallet), ata nagon god mat sen blire fredags mys med en film och dubbla tacken.
Vi har fortfarande skitvader, tror att vi ar uppe i sjutton dagar av regn nu.. Jag kan for forsta gangen erkanna att det regnar mycket i England, men detta ar forhoppningsvis forsta och enda gangen det ar sa har langvarit. Annars kommer jag snart att fa ga pa lyckopiller och fordubbla min dagliga dos av koffeni, for detta morkret och deppvadret gor mig genuint olycklig och galet trott.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: