Still going strong.

Kategori: vardag

4304 words and still going strong.. Borjar kanna mig klar men hittar sa mycket mer hela tiden som jag vill skriva om. Detta ar inte ett A arbete, detta ar forsta gangen jag lider av problemet av att jag tror att jag har for mycket fata och info, vanligtvis brukar jag kanna att jag inte hittat allt jag vill ha med, detta kommer i varje fall att leda till att jag kommer fa nedsatt betyg pa grund av att reflektionen och analysen ar for svag.
Det ar bara att kotta pa, for klockan 15:00 ska arbetet ligga i boxen och da ar jag klar med mitt andra ar pa uni. Hur sjukt ar inte det, lilla jag liksom. Jag har redan angest for att vara interlektuellt understimulerad under sommaren, samt att jag inte vet vad jag ska gora med mitt liv. Kommer med all sakerhetredan imorgon att sakna att sitta har pa business school varje dag som jag gjort de senaste tre veckorna.

Kommentarer

  • Mami säger:

    Good enought! Bra jobbat Carro! 2/3 av din Uni utb är om ett par timmar avklarade. Och under sommaren ska du vila din stressade hjärna och kropp så att du orkar med nästa år också, du vet att du kommer att få lika hektiska veckor nästa vår... PUss

    2012-05-16 | 12:44:26

Kommentera inlägget här: