So close to nothing.

Kategori: vardag

Set ar ganska rofyllt att ga igenom alla mina agodelar och dela upp mitt liv i nuet, snar framtid och senare framtid. Forberedelserna infor Sverige har borjat och jag gor det enbart for att jag maste. Helst av allt vill jag bara stanna har i Worcester hela sommaren, men jag hade dott av ensamhet. Jag har redan sagt hejda till tva av mina basta vanner och jag kan inte bestamma mig for om jag hallre ar den som lammar eller blir lamnad. For jag har ju fortfarande staden i nagra dagar till.
Jag vantar med spanning efter de forsta resultaten. De har gatt mer an tva veckor sedan jag lamnade in det forsta arbetet sa snart borde jag borja fa resultat. Haller tummarna for att jag ska fa tva A:n till, fast an att jag vet att mina arbeten inte var av A-standard, men jag far ju hoppas i alla fall.

Kommentarer

  • Julia säger:

    Jag skulle kunna ha varit med dig i worcester hela sommarn!!

    2012-05-25 | 15:20:15
    Bloggadress: http://jua-h.blogspot.com
  • mamma säger:

    har du en mamma som heter Nina? :)

    2012-06-12 | 09:34:42

Kommentera inlägget här: