If I could than I would.

Kategori: vardag

Skrev just ett inlägg om hur många inlägg jag skrivit senaste fem dagarna som jag inte publiserat på grund av att dess innehåll kommer att leda till att vissa läsare (Nicole) kommer att göra narr av mig, men valde i slutändan att inte publisera det heller av samma anledning, så jag håller alla smaskiga detaljer och tankar för mig själv, och skriver ett tråkigt inlägg om att jag lämnat in två assigments idag och att jag ska försöka lämna in en tredje imorgon så jag helt kan fokusera på den fjärde den kommande veckan.
Idag har karman som jag fortfarande inte tror på slagit tillbaka igen. 75-100% jobb i sommar my ass. Har knappt fått några tider alls. Så där rök allt hopp om att slippa oroa sig. Om någon vet något ställe som behöver personal i sommar, kan vara vad som helst (bara det är lagligt), jag gör allt (fortfarnade lagligt (även för kunden), så hör av er till mig jag är i desperat behov av ett till jobb eller att byta ut det jag har mot en 100% tjänst.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: