I don't want to hurt you, but I need to breathe.

Kategori: vardag

Igar skrev jag klart en uppgift, sa har nu "bara" tre kvar. Mitt mal ar att bli klar med en ikvall ocksa. Igar kvall tog jag en valfortjand paus och var pa utflykt i stan under nattetid. Det blev en nykter utgang pa Sin och Bushies men det var lange sedan jag haft sa kul. De var packat med folk for igar lamnade tredjears eleverna in sina avhandlingar. Langtar tills om ett ar da det ar jag som kanner friheten av att ha lamnat in ett ars och 10.000 ords undersoking.

Fick berattat av de 'underbara' gatehouse killarna hur mycket de alskar mig och speciellt nar jag spenderar tid i deras hus.. Snalla kan nagon skjuta dem. Innan dess hade jag precis forklarat for en van att det inte ar nagonting pa g mellan mig och JC, hur garna hela den staden vill det, och kanske han med ,vem vet klockan 05:02 kom ett sms fran honom iaf som undrade vad jag gjorde..

Kommentarer


Kommentera inlägget här: