Welcome to my crib.

Kategori: hemma hos mig.

Det finns stunder som inte riktigt går att beskriva. Att sätta nyckel i låset och öppna dörren till sin första allderes egna lägenhet är en sådan stund. Efter jag varit och hämtat ut nycklarna gick jag dit direkt, jag hade ingenting med mig förutom kameran, så här får ni första sneak-peaken på mitt nya egna hem! Detta är tredje stället jag bor på inom loppet av ett år, men här planerar jag att stanna i ett och ett halvt år!
Köket
Vardagsrummet
Sovrummet
Hallen mot badrummet

Kommentarer

  • Selma säger:

    SÅ jäkla FIN Carro! O kan bara tänka mig hur det blir när du har flyttat in o fixat:) saknar dig babe<3

    2012-01-19 | 17:37:08
    Bloggadress: http://selmasternersson.blogg.se/
  • Catte säger:

    Stört snygg lägenhet!! Hoppas du kommer trivas bra i den!

    Lovar att hälsa på i den i vår <3

    2012-01-19 | 18:11:04
    Bloggadress: http://catrinre.blogg.se/
  • Mamma säger:

    Å vd fin den är! Men, nu kommer mammas oro igen... Är det en riktig öppenspis? JÄtte fin och så härligt att kunna elda om det är kallt, men. Man kan ju inte elda om det är en textilmatta på golvet!

    2012-01-20 | 09:17:18
  • Jag säger:

    Men vad är det för dåligt foto du tagit på toaletten!?

    2012-01-21 | 13:38:00

Kommentera inlägget här: