You can't feel something that your heart don't want to feel.

Kategori: vardag

Har de senaste fyra månaderna försökt intala mig själv och alla andra i min omgiving att jag inte känner ett smack för duden, men ärligt talat vem försöker jag lura, har äntligen bekännt för mig själv att jag är betuttad i min Druggie.

Som för övrigt sagt att han ska sluta vara en Druggie, och att han varit utan i över en månad, peppar-peppar-ta-i-trä, jag har lärt mig att inte tro på allt folk säger till mig så vi får se hur det blir med det.
Han kom hit igår och vi hade det supermysigt som vanligt. Han är en underbar människa att umgås med för vi är båda lite småelaka, sarkastiska och driver med varandra, skönt att vara med någon som också är sådan, ingen tar liksom illa upp eller blir ledsen då. Han drar grova rasistiska skämt om att jag är Svenne och jag om att han är en Druggie, haha.
Fick även bekräftat att han bara träffar mig, jag trodde inget annat men känns ju alltid skönt att veta sådant och att han i sitt hektiska schema ser att jag träffa mig som något kul och avslappnande. Han räknade upp fem saker som hans liv består av, varav att träffa mig var en utav dem, gullen.
Fy jag vill inte trycka om honom men det är svårt när han är världens finaste.

Kommentarer

  • Julia säger:

    Det är svårt såntdär! Hitta en snygging åt mig också plix!

    2012-01-09 | 22:36:59
    Bloggadress: http://jua-h.blogspot.se
  • Mami säger:

    morr eller nåt...

    2012-01-10 | 08:14:22

Kommentera inlägget här: