I'm not addicted.

Kategori: singelliv

Har just sagt hejdå till min Druggie (han var clean som vanligt, små pupiler). Hade bestämt mig för att starta det nya året med att inte höra av mig till gamla godingar och bara vara för ett tag. Det höll jag, han skickade sms till mig. Pluggar och det är ju dumt att bara plugga, all work, no play, så han kom över igår kväll. Han sa "see ya in a bit" innan han gick, vet inte om det.
Jag vill inte bestäma att träffa honom. Jag har fått distans under tiden i Svergie, jag ville helst inte sova bredvid honom, det känndes knas, jag ville inte mysa med honom.
Jag vet inte vad jag vill som vanligt. Han är ju världens finaste, vi har kul ihop, han gillar att mysa, har en superhet kropp och massa andra bra kvalitér, dock är det något som inte känns hundra. Jag vet att jag aldrig kommer att falla för honom, och han aldrig för mig, men det ska ju ändå kännas bra om vi ska ses.
Det bästa med att framtiden är oförutsägbar är att jag inte behöver bry mig eller oroa mig, det vissar sig vad som händer. Hoppas på att träffa min crush imorgon, och gör jag det är Mr. Druggie boy, ointressant för ett tag.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: