It's Monday.

Kategori: vardag

Snart exploderar mitt huvud, seriöst alltså. Har suttit och jobbat med hemsidan för I AM UNIQUE i fem fucking timmar nu, äntligen börjar den se och innehålla ok saker även om jag inte listat ut hur jag kan ändra förstasidan och layouten är åt helvette. Anyways, jag tycker ju faktiskt att det är aproligt att fixa och trixa med den, dock skulle det underlätta  med bredband och en laptop som är pigg. Checka ut den på missuw.co.uk
Hade min första lektion för terminen idag. PR & campaigning, superkul, jag vill börja med båda uppgifterna på en gång, men inser själv att det nog är bäst att gå på några lektioner och få ordentligt grepp om ämnet innan det är dags.
Är fortfarande sjukt osäker på om jag ska läsa Advertising Management eller Interactive Marketing, någon som har något förslag på vilken jag ska välja?

Kommentarer


Kommentera inlägget här: