In addition.

Kategori: vardag

  • Mamma ringde mig idag, hon hade lite invändningar på att jag träffar en Druggie.. Kan ju inte blamea henne, hade nog inte heller velat att min dotter beblandade sig med sådana, men jag vet vad jag gör och jag träffar inte honom påverkad och han är en bra kille.. så säger nog iof alla kvinnor som i slutändan blivit mördade eller misshandlade eller på annat sätt blivit abused av en partner. Men som jag sa till henne, jag vill inte gifta mig med grabben, vi trvis i varandras sällskap och ses. Hon tycker att det är dumt att jag träffar honom om jag inte vill gifta mig med honom, är detta en generations fråga?
  • Kan även skryta om att jag cyklade över en mil idag på gymmet alltså 10km inte en mile (1,6km), stolt jag är.
  • Kommer kanske få ett jobb också, Chris ringde mig och han sa att han skulle lämna några formulär för mig att fylla i innan han drar (han ska ju flytta till Oxford i slutet av veckan) och rekomendera mig till sin förra chef, vinst! Vilken typ av jobb det är tänker jag inte avslöja än. Hoppas verkligen att det blir något, det komemr att ligga fem minuters prommenad från där jag bor och jag är i desperat behov av extra pengar.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: