I might let you break my heart, If i don't break it first.

Kategori: vardag

Kan inte fatta att det gått en vecka sedan nyår. Känns som vanligt att varat tillbaka i min vardag, som om Sverige-resan var en luddig dröm jag hade för några nätter sedan, inte alls min verklighet förra veckan.
Det mesta är sig likt här, samma människor även om vissa inte har kommit tillbaka än, samma rutiner och massa plugg stress, men också underbara prommenader och häng med vännerna.
Såg Rockstjärnan i stan idag, jag tog ögonkontakt och sa hej, trots att han tittade bort när jag gick förbi (tönt), tog mig ett bra tag som vanligt att återhämta mig efter att ha sett honom, min fysiska reaktion var inte lika stark som tidigare gånger, men mitt hjärta slog fortfarande snabbare än vanligt och jag blev helt skakis. Suck, jag är ju verkligen inte intresserad av honom, fattar inte varför min k roppreagerar så som den gör varje gång jag ser honom.
Hopplöst känns det mesta just nu, plugget är för mycket och jag försöker kommunicera med min Crush med får inte riktigt någon respons.. Tur att jag har underbara vänner som får mig på andra tankar. Jag vet inte ens om jag har en crush på min Crush längre, tror att det mest är själva grejen.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: