I like to say hello and welcome you, today that is my name.

Kategori: vardag

Jagar solsken. En timmes morgon prommenad i solen, nu frukost med massa vitaminer!
Var tvungen att gå och köpa toapapper det första jag gjorde när jag vaknade för det var slut.. Det är nog det enda jag saknar med att bo hemma; att inte behöva köpa toapapper. Det är tråkigt att köpa, dyrt med det är tjocka lena man vill ha och sen kommer jag aldrig ihåg att köpa det. Jag ska starta ett toalettpappers prenuminations företag som kommer hem till en och fyller på så man slipper tänka på det. Woho, jag kommer bli rik på detta! :D

Kommentarer

  • Catte säger:

    Jag skulle lätt köpa den tjänsten, toapapper är ju alltid så otympligt när det ska köpas!

    2012-01-08 | 20:15:50
    Bloggadress: http://catrinre.blogg.se/

Kommentera inlägget här: