Boooooooooooring.

Kategori: vardag

Prioriterna är ju in order, när jag har apmycket att göra tar jag mig tid att blogga, när jag inte har ett smack att göra så bloggar jag inte. Är ledig nu och nästan alla mina vänner har åkt på semester eller hem. Det har gått en dag nu, och jag klättrar redan på väggarna av tristess. Ska snart ut och ta en prommenad med mina nya handledsvikter, sen drar jag nog till gymmet, efter det måste jag gå till banken och fixa lite och sen gå till ******* och lämna in min ansökan! Lite finns på agendan, sen kan jag ju alltid ta och läsa en skönlitterär bok eller börja plugga inför nästa termin eller börja packa ihop mitt rum då jag får min lägenhet på torsdag och åker till London ihelgen så kan ju vara bra att förbereda så jag kan flytta när jag kommer tillbaka!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: