"aaah I need a haircut"

Kategori: singelliv

Hur irriterande är det inte att killar varje morgon ställer sig vid spegeln och fixar med sitt hår och säger "jag behöver klippa mig". Vad förväntar sig duden liksom att man ska svara på det? "Ja, det behöver du, you look like shit" -  det är ju bara elakt, "No, you always look great darling" - det är ju att ljuga.. Suck, sen dessa små tips frågorna "Jag brukade ha rakat för några år sedan, ska jag skaffa det igen?" - "Jaha, men ha det fan inte nu för det skulle få ditt huvud att se apstort ut och vara asfult" - hm nej, det funkar inte heller. Jag håller mig till, ha ditt hår precis som du vill ha det, då är du lycklig och då blir jag lycklig för jag slipper höra tjatet.

Kommentarer

  • Ma säger:

    :-)

    2012-01-19 | 14:44:56

Kommentera inlägget här: