What about my publics?

Kategori: vardag

Lördag morgon, ligger i sänger och läser nyheter. Idag skiter jag i gymmet trots att jag köpte nya supersnygga träningskläder igår, motivationen är fortfarande på botten och jag har redan varit där fyra gångrer denna veckan, plus ett litet träningspass hemma så jag är nöjd ändå.
Jag försöker i skrivade stund att hitta ett företag som jag ska skriva min nästa PR uppgift om, har ni något tips? Det är en liten assignment på 1500 ord där jag ska analysera den interna och extena environment, samt analysera deras publics. Vore kul att välja ett företag som har några oppenenter som varit aktiva nyligen eller ett förteag som det skrivits som nyligen. På min mindmap nu finns; innocent drinks, Cadbury, H&M, Chanel, Apple, men inget känns 100% rätt.

Kommentarer

  • Mamma säger:

    McD :-)

    2012-02-18 | 13:44:05

Kommentera inlägget här: