I know that I gotta shine.

Kategori: vardag

Hade för första gången på länge en riktigt genom kul utgång i onsdags, helt underbart att alla är tillbaka, speciellt Olivia, fy va tråkigt det varit här utan henne. Igår hade jag lektion i Interactive Marketing och har bestämt mig för att läsa den istället för Advertising Management.
På kvällen var jag trött och hängig, tyckte synd om mig själv, kollade på Time travelers wife och blöade som en idiot, efter flimen plingade det till i telefonen och jag röck upp mig, en timme senare öppnade jag dörren för mister mister. För första gången på länge hade ingen av oss något att göra tidigt på morgonen så njöt av att ta en sovmorgon. Nu ska jag ta tag i dagen; plugga, göra mig i ordning och gå iväg på lektion.
För övrigt har jag startat ett nytt project här hemma det heter "You only live once" och kommer att bli ett fotocollage i hallen. Tyvärr tog bläcket i min skrivare slut så ska gå och köpa nytt senare idag om jag hinner. Sen så har jag skickat in en intresseansökan på ett jobb. Jobbet är ett översättnings jobb där min uppgift om jag får det är att övesätta dokument från engelska till svenska och lönen är £25 per A4, värt, hoppas killen jag mailade svarar snart!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: