Texts.

Kategori: vardag

Upptäckte just att min inbox på telefonen var full så jag scrollade ner och började deleta från botten. Jag älskar att spara på sms och hittade gamla godingar från Lillen och Rockstjärnan, dessa hamnar nu i papperskorgen. Fann även första sms konversationerna med Mr Druggie, åh mys. Kommer ihåg pirret, förväntan och nervositeten i de första smsen. Minns hur vi sov på en 70 cm bred luftmadrass första tiden vi sågs. Det var så spännnade, nytt. Haha, jag kommer längre in i oktober nu, får samma känsla av irritation när jag läser smsen som jag fick då, och garvar lika mycket som jag gjorde då. Jag har senaste tiden kännt mig uttråkad av vår relation, jag har inget pirr längre, ända fram till för en månad sedan blev jag nervös och fick lite hjärtklappnig innan och i början av varje gång vi sågs, det är borta nu, jag har inte kännt någon passtion överhuvudtaget; detta är kanske ett sätt för mig att kommma tillbaka till samma känslomässiga tillstånd jag var i förut.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: