Stay?

Kategori: vardag

Fredag morgon, frukosten är uppäten, funderar på att gå till gymmet, det var planen, men kroppen är trött och idag har jag noll motivation. Stanna hemma och plugga lockar inte heller så kanske går till gymmet för att slippa plugga. Sitter och försöker boka biljetter, tänkte att det är dags då jag åker till Sverige om två veckor exakt idag, men SAS hemsida är skit och mamma har fortfarande inte skickat mitt Mecenatkort, så jag får skjuta på det lite i alla fall. Funderar på att boka hemresan direkt i alla fall för den kostar bara 349:- men det är till London, vill kunna räkna ut om det lönar sig att åka till Birmingham (flyg+tåg+tid=värt or not). Så jag skjuter upp det också, jaha nu blev jag sysslolös igen, blir nog gymmet en stund i alla fall.

Kommentarer

  • Catte säger:

    Men om du skulle mellanlanda i London en liten stund så hinner jag ju säga hej innan du lämnar landet!

    2012-02-17 | 19:55:09
    Bloggadress: http://catrinre.blogg.se/

Kommentera inlägget här: