Her story.

Kategori: vardag

Jag skulle behöva ett jobb eller någon som finansierar mitt liv.
Jag behöver en ny dator, seriöst min orkar knappt vara inne på facebook längre, jag fasar för att den vilken dag som helt ska lägga ner totalt. Sen så vore det otroligt att åka till Barcelona när jag ändå har gratis boende där, man måste ju passa på att leva livet när chanserna ges. Kom just på en rätt bra grej; jag fyller snart år (jag är medveten om att det är några månader kvar, fortfrande är det snart), vore ju himlans trevligt om ni i min kära släkt läser detta och tänker "shit carro vill ha en dator och flygbiljetter till Barca (som för övrigt bara kostar 700:- om man bokar nu) det vill jag jättegärna ge till henne".

Kommentarer

  • Mamma säger:

    Önska kostar ingenting, säg vad du vill ha...



    Vem ska du bo hos i Barcelona?

    2012-02-07 | 14:21:23

Kommentera inlägget här: