FML 2.1

Kategori: vardag

Jag dör.
Orkar inte mer.
Imorgon kommer jag, trots att jag inte har råd, trots att jag inte vill ha en engelsk att köpa en ny dator.
Denna kära vännen jag knappar på nu; hänger sig, stänger av sig, är så seg att det kan ta upp till 5 min att starta ett program.. Igår trodde jag på självaste allvar att den sjöng på sista värsen då den började brumma något galet medan den jobbade, den lät seriöst värre än min bil... Så hejdå massa tusenlappar och svensk tagentbord, snart kommer en användbar dator in i bilden..

Kommentarer

  • jag säger:

    Formatera om och sådant innan. Kanske du bara behöver byta ut lite saker i den. Bytte ramminnen i min och installerade om osx, operativsystemet. Och den blev mycket bättre.

    2012-02-10 | 12:48:38
  • Alexandra MJ säger:

    Fuck. Hoppas ovanstående kommentator är vis.



    Mor och far var tvungna att köpa maltesiska datorer, men lyckades köpa till svenska tangentbord. Lite otympligt månne, men vill man ha prickar/inte lära om fingersättningen så måste man kanske. (pappa använder visserligen nästan bara pekfingret när han skriver men ändå.)



    pussssssssssss

    2012-02-10 | 13:39:46
    Bloggadress: http://flickaninorr.blogg.se/
  • Catte säger:

    Usch! Men se det som så, hellre en fungerande engelskdator än en ickefungerande svensk!

    2012-02-10 | 17:16:43
    Bloggadress: http://catrinre.blogg.se/

Kommentera inlägget här: