A woman's got to do what she's got to do.

Kategori: vardag

Igår blev ett X antal timmars plugg, läser inför mina lektioner nu för att få ett grepp om ämnerna, fy va kul det är, jag har kommit fram till att jag älskar att plugga, nej det var iof en lögn, jag älskar att prestera.
I eftermiddag har jag lektion men innan dess måste jag ut på stan och köpa en vinterjacka, lagom kul när jag kommer kunna använa den i två veckor? Nej, men det är superkallt ute nu och enligt prognosen ska det bli kallare och min jacka försvann spårlös i lördags. Jag är helt övertygad om att jag lämnade den hos Emelie, men hon säger att den inte är där och jag kan inte gå omkring å frysa så det blir det ännu lite härliga utgifter.. (Ska vi tillägga att jag hatar att köpa jackor? och var så nöjd att jag hittade en sån bra förra året att jag slapp köpa en i år?)
Det är planerat att gå ut ikväll, men jag vet inte om jag orkar. Är rejält förkyld och kände imorse att det kändes lite bättre, så får se om jag orkar riskera något. Sen kommer det över någon ikväll också och hämtar min enkelsäng, äntligen blir jag av med den. Tyvärr får jag inga pengar för den men jag slipper betala för att bli av med den i alla fall. Goda nyheter är dock att jag idag säljer min economics bok, så det blir lite inkomster också inte bara utgifter.

Kommentarer

  • Mami säger:

    Love you <3<3<3

    2012-02-01 | 23:07:16

Kommentera inlägget här: