I'm not the only one waiting for some kind of delivery.

Kategori: singelliv

Igår var jag så där lagom sentemental som man som singeltjej ska vara på alla hjärtansdag(?). Spenderade kvällen på gymmet, sen gick jag hem, åt glass direkt ut paketet och kollade på SATC och somnade innan klockan tio. Smsade Mr D som var på middag för hans kära mor fyllde år, gjorde mig ännu mer depp. Inte för att han inte kunde komma, det var väl skit samma men att han har möjligheten att spendera dagar som gårdagen med sin familj.
Jag brukade älska alla typer av högtider, och tog varje tillfälle i akt att visa min uppskattning till folk omkring mig. Brukade köpa chokladhjärtan och duka upp till frukost innan jag gick och la mig, pyntade bordet och massa grejor. Inte för att varken mamma eller Nicole upopskattade det men det var kul och viktigt för mig att få göra något. Igår fixade jag inte ett skit, och ingen fixade ett skit för mig, antar att det är så det är nu.

Kommentarer

  • Catte säger:

    Jag gjorde ungefär samma sak, men skippade glassen för lite hemmagjorda muffins!

    2012-02-15 | 17:35:18
    Bloggadress: http://catrinre.blogg.se/
  • Anonym säger:

    Ett fel älkling, jag brydde migoch blev glad åt allt fint du gjorde. Men tyvärr orkade jag inte fullt ut och det gnager i mitt samvete. Älskar dig mitt <3

    2012-02-16 | 00:10:57
  • Anonym säger:

    och inte kan jag stava heller...

    2012-02-16 | 00:11:39

Kommentera inlägget här: