6 Arboretum Road, a pice of heaven.

Kategori: vardag

Klockan är alderest för mycket, jag borde sova, men Emelie var här och vi satt och hade det trevligt och helt plötsligt hade tiden bara runnit iväg. Sen efter hon åkt hem så kom mina grannar och knackade på, de bjöd in mig till dem, så jag satt där ett tag och lärde känna dem lite. De är ett par på 17 och 19 år som bor med ett akvarium, tre hamstrar och två hundar, och lägenheten var lite kaos - känns som hemma med en nypa kaos, mamma nu kommer jag inte sakna dig lika mycket, haha. De var supertrevliga i alla fall, känns skönt att lära känna dem lite. Jag älskar trevliga grannar, så mycket bättre på alla sätt och vis att bo här än på King Edmund Square, ingen elak gammal man som klagar på min livsstil! Woho. Det roligaste var dock att de blev jättechockad när de fick reda på att det bara var jag som bodde här, tydligen trodde de att vi var typ fem pers, haha jag måste var galet högljud!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: