The philosopher.

Kategori: vardag

Det är otroligt svårt att leva som man lär, 
det bevisar jag gång på gång.
Så hur var det där med att inte kyssa grodor på krogen?
Det höll ju i ett par timmar i alla fall,
enda tills jag träffade honom på dansgolvet igen.
 
Något jag lärt mig under denna terminen är i alla fall:
fuck yolo!!!!
Man ska inte övertänka saker,
eller känna sig tvungen att göra eller försöka, 
bara för att tiden rinner ut.
Världen kanske går under om en vecka, 
och jag kanske inte gjort allt jag vela göra, 
men det är så av en anledning, 
ett resultat av alla mina beslut
och om jag kunde gå tillbaka och
göra om, eller göra mer, 
så skulle jag inte ändra en sekund!
 
Det viktigaste som livs coachen Caroline
insett senaste tiden och delar med sig till alla sina tretton läsare är:
lita alltid på magkänslan!
Känns det inte rätt så är det inte det,
måste du övertala dig själv att göra något,
trots att magen säger nej, så låt bli.
Är det dumt och galet, men känns rätt,
gör det!
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: