The Disappointment.

Kategori: vardag

Betyget jag slitit håret av mig i väntan  på,
äntligen kom det.
 
Jag hade en mixad känsla av lugn och oro inför denna uppgiften
och trots att jag fick det jag velat var kritiken ett slag i magen.
 
Jag fick fantasktiskt med beröm över min research, bearbetning av information och att connecta informationen till böcker och teri, vilket jag brukar vara duktig på.
 
Den andra som jag brukade vara duktig på är att skriva.
Att skriva har alltid varit min styrka, det är tack vare det jag kommit dit jag är.
 
Sen vet jag att läraren som gav feedbacken är otroligt osmidig när det kommer till att ge konstruktiv feedback.
 
Men allt jag tar med mig från detta arbetet är att arbetet inte var bra skrivet. 
 
Och imorgon börjar jag skriva nästa arbete med denna klumpen i magen.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: