Poor effort Miss Engevi.

Kategori: vardag

Ännu en dag har snart passerat,
en dag utan lektioner,
detta låter ju som en dröm för den stressade studenten,
in other words, ett perfekt tillfälle för hemma stuider och förberedelser...
 
Och hur fungerade det i praktieken Fröken Engevi,
ja typ inte alls.
Gymmade imorse och där förbannade jag dagen då kroppen inte orkade.
Kom hem och försökte plugga,
fick ingenting gjort på flera timmar,
lyckades i alla fall till slut strukturera upp mitt arbete,
ta fram modeller och börja applisera dem.
Så helt bortkastad kanske denna trötta onsdag inte var,
men ändå blir jag så arg på mig själv att jag inte gjort mer.
Inget att göra åt saken nu i alla fall.
 
Imorgon får jag ta nya tag. 
Jag citerar mig och Alexandra som en gång i en hytt i Östermalm under stormen i Engelska kanelen var väldigt visa "Imorgon väntar en ny dag, nya drömmar och nya äventyr" (visst var det så vi sa?). Att jag var så vis som sjuttonårig, imponerad. 
 
 
 
 

Kommentarer

  • Alexandra säger:

    Det var precis så vi sa. Jag läste precis gamla loggen.
    Puss!

    2012-12-06 | 19:47:43
    Bloggadress: http://flickaninorr.blogg.se

Kommentera inlägget här: