Twins.

Kategori: vardag

Helgen har varit supermysig. Catte kom hit i fredags kväll och åkte igår mitt på dagen. Var riktigt härligt att träffa henne, vi hade inte setts sen i December så det var dags kan man säga. I lördags gick vi omkring och jag visade henne Worcester, sen gick vi hem och mös i soffan till Pretty Woman (som btw kan vara en av de roligaste filmerna jag sett, klockren komedi), efter det lagade hon en utsökt middag till mig, steak och bea sås. På kvällen kom Oli och Eugeni över och vi förfestade lite, sen bar det av in till stan och jag visade Catte alla stans klubbar (Sin, Trapms, Bushies).
ww
Nu är det slut på det roliga för min del, om två veckor ska jag ha skrivit 12.000 ord... Det är bara att önska mig lycka till för jag har nog bara gjort 2000 av dessa so far..

Kommentarer


Kommentera inlägget här: