Let's go!

Kategori: vardag

Vet inte riktigt hur effektiv jag ar men sitter pa skolan och har gjort det ett tag nu, har fastnat med en uppgift inte i den meningen att jag kort fast utan att den ar sa rolig sa jag vill bara gora den, vilket leder till att jag inte kommer nagonvart for att jag vill gora allt i mista detalj och det tar tid.. Haller fortfarande pa med del ett av sex, fast den borjar bli klar och jag har borjat pa tva och tre...
Traffade min nya personal tutor igar (den jag hade innan har slutat), hon sa at mig att inte prioritera bort arbeten utan att gora alla med lika mycket effort, for att jag inte kan forutse i vilken kurs jag kommer presstera bra sa nu ar det alltsa 100% x 4 som galler och jag har exakt 14 dagar pa mig. Lood luck Chuck..

Kommentarer


Kommentera inlägget här: