I'm telling you mama, I just wanna party..

Kategori: vardag

OMG, Va fan hände igår gänget?!
Vaknade klockan 07:00 i Gate House, hur hamnade jag där? När gick jag från Bushies? Haha, slutet på kvällen, som tydligen var rätt tidigt för min del, är ett mysterium. Men jag hade en superbra dag igår, som började med socnes, mocca och tårt frukost med Olivia (jag insåg just attt jag har tårta kvar i kylen mums). Sen gick vi och solade innan jag skulle iväg på massage (skönt). Kvällen började på en italiensk resturang med mina närmaste här i Worcester sen fortstatte vi till en bar och sedan Sin och Bushies och någonstans på vägen gick det utför.. Jag överlevde i alla fall kvällen galant i klackar, var lite orolig över det innan det det gick super (tror jag i alla fall).

Kommentarer


Kommentera inlägget här: