I might be a genius.

Kategori: vardag

Sag denna bilden pa facebook och den har 117 likes samt fatt hur manga kommentarer som helst om hur bra och klockren den ar, alla verkar instamma i att utbildningen i Norrtalje ar av lag standard. However, kan jag inte halla med, nar jag ser vilka som kommenterat ar det inte de som hade ambition, de som gjorde laxorna och gjorde ett arligt forsok att lara sig nagot, nej de ar de som var "coola" och skolkade och tjuvrokte pa rasterna, alltsa inget att skylla pa skolorna i kommunen.
Jag gick grundskolan i Norrtalje och se var jag ar idag? Pluggar pa universitets niva i England, gar pa stipendium (fran Norrtalje) och presterar bra. Blir mattligt irriterad pa att de kastar skit pa kommuen och dess skolor som gett mig grunden till dar jag ar idag.

Kommentarer

  • Mami säger:

    Bra sagt av en klok tös <3<3<3

    2012-04-27 | 16:30:58
  • Alexandra MJ säger:

    Även fast du är en smart en så är tröjan klockers! haha I love it!

    2012-04-27 | 22:00:07
    Bloggadress: http://flickaninorr.blogg.se/

Kommentera inlägget här: