I am the best.

Kategori: vardag

Förra året fick jag beskedet när jag låg däckad efter operationen, i år kom det medan jag satt på biblioteket och käpnade med mina assignments. De hittar alltid rätt tidpunkt. Jag är en av de lyckliga stipendanterna som får stipendium för utlandsstudier av Roslagens Sparbank Stiftelser, WOHO!!!

Hur bra är inte det på en skala, speciellt eftersom att jag förra året satt i flera dagar med min ansökan medan jag i år satt ett par timmar. Gladare än jag är ju är nog svårt att hitta mig, tack vare Roslagens Sparbank så är mitt studielån cirka 80.000:- mindre än vad som var beräknat. Detta satt ju rätt bra, jag kan fortfarande skriva mig till saker och pressentera mig själv, vilket är ganska bra eftersom att jag snart ska börja söka jobb på riktigt.

 

Detta ska firas med en paus i pluggandet och Titanic i 3D med Olivia!

 

 

Vi gratulerar!

Du är en av tio stipendiater bland 18 sökande som får stipendium för läsåret 2012-2013. Vi har beslutat att ge dig ett stipendium på 37.000 SEK.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: